woensdag 10 augustus 2011

Catrice Allround Concealer.

Dit is het doosje <33
hee xx

Juihhh ik heb hem  !!! de Catrice Allround Concealer, ik wou hem super graag hebben omdat ik er veel positiefe dingen over heb gehoord, dus ik dacht ik wil hem ook even testen om te kijken of het ook echt een goed product is. dus vandaar.

Verpakking :


Ik vind de verpakking er heel normaal uit zien, maar toch heeft het wat datde verpakking er chique uit laat zien. en vind ik ook dat als je het doosje gewoon zou zien zou je niet zeggen dat het van een best wel budgetproof merk is.

Concealers:
En ja ik heb hem al gebruikt.
De concealers zelf zijn wel creamy maar ook niet zo erg dat als je er in drukt dat de concealer er aan alle kanten uit komt spuiten :). er zitten 5 kleuren in 3 :huidskleurige tinten die dekken de onzuiverheden op de huid,1 Roze tint die dekt donkere wallen, en een groene kleur die is voor roodheden dus bijvoorbeeld een puistje en andere rode onzuiverheden.





Welke kleuren ik gebruik :

Ik gebruik natuurlijk de Groene kleur, af en toe de roze voor als ik wallen heb en ik gebruik de aller donkerste en de creme achtige kleur er naast, ik gebruik de allerlichste kleur niet omdat die te licht is voor mij.


Verder........

Ik vind het verder een hele fijne concealer hij dekt echt prima dus echt een aanrader ;)
Swatches: De kleur helemaal links
lijkt wit maar is cremé/roze achtige
kleur.
 hij geeft ook heel veel kleur af hij is dus echt perfect gepigmenteert :


voor/nadelen : 1: ik heb gehoord dat hij snel op is :(
                        maar dat moet ik nog even checken...
                2 : De groene dekt wel goed maar je moet er wel een dikke
                     laag van op doen voor dat je het rode echt niet meer wil
                     zien.
               3 : Hij is super goedkoop !! €3.50 voor maar 5 concealers!
               4 : hij is wel makkelijk aan te brengen.



Nog 1 foto ! :















Dit was mijn review over : Catrice Allround Concealer
CIJFER : 8 !!

Greetzz, Sharon <33 xx





1 opmerking: