maandag 8 augustus 2011

Hee xx

Ik laat natuurlijk in filmpjes al zien welke producten ik heb gebruikt voor de Look Of The Day maar ik wil het ook even laten weten ''schriftelijk'' xd. ik begin met de look die ik gister heb gemaakt :
1 : Kwa kwasten heb ik er 3 gebruikt : 1 - Poeder kwast van de Douglas. 2 - een blush kwast waar die weg komt idk :s xd. 3 - en een kwast voor mijn ogen ik weet ook niet waar die wegkomt.

2 : Oogschaduw heb ik er 2 gebruikt : Essence Duo Eyeshadow nr. 11 Very Flirty en de  : Rimmel Metalic Cream Shadow nr. 21 Chelsea en die is super goed gepigmenteerd !!! en natuurlijk zo als de naam als zegt lekker creamy !! alleen wat ik een nadeel vind is dat als je hem op smeert en je doe je ogen open je doe ze een paar minuten weer open dan is de oogschaduw bij de crease weg dat vind ik wel een nadeel.

3: de eyeliner die ik heb gebruikt is de : Waterproof eyeliner van de Hema en die is wel fijn komt ook nog binnenkort een uitgebreid Review over:). De mascara die ik heb gebruikt is de : Gemey Paris Mascara en die is super fijn !! want dit is de enige mascara waar IK geen wimperkruller bij nodig heb ! en daarom is dit mijn favoriete mascara !

4 : De poeder en blushes die ik heb gebruikt zijn : De max foundation poeder van de action Nude kleur en die vind ik echt super fijn hij dekt prima en is een perfecte kleur voor mijn huid. De blush die ik heb gebruikt komt uit een make-up doos en dat is een soort donker achtig peacy kleurtje en die is opzich wel goed.

5 : De lipgloss die ik heb gebruikt is van : Max Factor Crystal Bronze 2 in 1 en dat is een zoals de naam al zegt bronze achtig kleurtje met een crystal achtig kleurtje, ik vind het een fijne lipgloss.

6 : De reinings producten die ik gebruikt heb zijn : oogreinings lotion van odina die heb ik bij de action weg en die is wel goed alleen soms prikt het wel bij mijn ogen. Ik heb ook van de action reinings melk voor mijn gezicht. En een dag cremé van Oriflame Met aloe vera en die is super fijn.

De foto's komen nog van de producten dus dat komt nog :)

xxx Sharon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten